Tartalmak(1)
Vít Klusák (1980) és Filip Remunda (1973), a FAMU hallgatói, kettős szerepben tűnnek fel a filmben: mint rendezők és mint üzletemberek, akik egy jól ismert reklámügynökségtől megrendelnek egy reklámkampányt egy kitalált hipermarket, a Cseh Álom megnyitóünnepségéhez. A "nagy meglepetést" ígérő kampányhoz tévé- és rádióhirdetéseket, több száz óriásposztert, valamint 200.000 szórólapot használtak fel, amelyekben a Cseh Álom saját termékcsaládját, weboldalát (www.ceskysen.cz) hirdették. A hirdetések több újságban és magazinban is megjelentek, sőt még egy reklámdalt is felvettek. Május utolsó napján pedig több ezer lelkes vásárló érkezett a Letnany negyed játszóterének zöld füvére, ahol nem egy hipermarketet találtak, hanem... (Szimpla Film)
(több)Filmtár
Felhasználó | Formátum | Nyelvek | Hozzáadva | Jegyz. |
---|---|---|---|---|
karelt1980 | Egyéb | 2011.04.12 | ||
kubik 7 | DVD | 2010.02.10 | ||
Meliachael | DVD | 2007.10.23 |